Bardzo często widuję balony podczas różnego rodzaju imprez sportowych zdaje się, iż jest to najczęściej stosowana forma reklam w tym środowisku.
Z pewnością duże balony są bardzo widoczne i ciężko jest je przegapić, ale wiążą też się z bardzo dużymi kosztami Na pewno nie każdy jest w stanie je pokryć, na tyle aby potem były inwestycją zwrotną. Te, które znajdują się blisko mety z całą pewnością pozwalają na znaczne wyróżnienie określonego przedsiębiorcy. Natomiast, w przypadku gdy balony reklamowe znajdują się w miejscu mniej widocznym to mogą być poważne problemy z rentownością takiej inwestycji. Warto zwrócić uwagę, iż gdy idzie o prowadzenie imprez sportowych to najczęściej są one nastawione na zaproszenie jak największej ilości gości. Niestety, ale sport nawet amatorski nie może funkcjonować bez odpowiednich reklam oraz sponsorów. W ten sposób, różnego rodzaju banery reklamowe czy też balony są chętnie widziane.
Przedsiębiorcy mogą dotrzeć do grupy potencjalnie zainteresowanej danym sprzętem np.: podczas maratonów mtb przedsiębiorca może dotrzeć do osób poszukujących bardzo dobrych rowerów do wyczynowej jazdy. Jest to bardzo często wykorzystywany aspekt, na tyle iż balony reklamowe stały się nieodłącznym elementem każdej imprezy. Niektórzy uważają, że jest to już przeżytek i nie warto korzystać z tego typu form reklam. Moim zdaniem, odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych zagadnień może mieć kluczowe znaczenie, gdyż nie każdy jest w stanie dokonać wyboru odpowiedniej reklamy i miejsca dla niej.
Bardzo często można spotkać zupełnie nietrafione produkty, które z pewnością nie będą kupowane przez określone osoby. A niestety, baner dla samej rozpoznawalności nie jest wiele wart. Znacznie więcej wart będzie z pewnością klient, który potencjalnie będzie mógł dokonać zakupu określonego produktu, aniżeli osoba tylko rozpoznająca wybrane logo producenta. Odpowiednie rozmieszczenie i grupa odbiorców zdecydowanie pomogą nam w reklamie określonego produktu i jego sprzedaży.