Wiele osób zastanawia się jakie cukierki wybrać do promocji swojej firmy. O ile same zalety stosowania cukierków większość firm już zna to jednak nie wiadomo wciąż jakie z nich najlepiej się sprawdzą. Trzeba wziąć pod uwagę ich kształt, cenę oraz smak. Tylko połączenie tych trzech cech da nam odpowiednią mieszankę. Moim zdaniem, gdy idzie o kształt to powinien być on kwadratowy bądź też prostokątny, tak aby można było na nim ładnie zaprezentować logo firm. Osoby, które korzystają z cukierków najczęściej sprawdzają przed otwarciem papierka co na nim pisze, aniżeli po tym jak go już otworzą.
W ten sposób sprawdzają, co w ogóle jedzą – jest to naturalny proces i ciężko go zmienić. Co więcej, trzeba podkreślić, iż gdy idzie o konkretne przykłady to dobre mogą być krówki reklamowe, michasie, wafelki z lukrem. Cena także może mieć duże znaczenie, gdyż próba owinięcia w papierek takich cukierków jak ferrero roche czy inne podobne, może być niezwykle drogie. Tym samym, zawsze powinniśmy uwzględnić w naszym planie to czycena nie będzie przewyższać ewentualnych korzyści. Oprócz ograniczenia ze względu na grupę odbiorców, cena słodyczy to jedyne rozwiązanie. Co więcej, trzeba też zwrócić uwagę, iż gdy idzie o ostatni aspekt, czyli smak to jest to bardzo często kwestia gustu.
W tym zakresie, krówki reklamowe są uniwersalne, ale większość cukierków o smaku czekoladowym także będzie znośna przez większość osób. Warto wspomnieć, iż niektóre osoby mają uczulenie, co z pewnością będzie związane z ich dyskomfortem podczas otwierania albo też jedzenia. Należy także pamiętać, iż nie każdy może jeść cukierki, które po prostu się rozciągają. Dlatego też uważam, że dobranie odpowiednich cukierków może być dość trudne, stąd też oferta firm, które tworzą tego rodzaju nadruki oraz nabywają odpowiednie cukierku, z góry określają, które z nich będą się najlepiej prezentowały. Nie każdy model będzie się nadawał do odpowiedniego przedstawienia, a także do każdej okazji. Zupełnie inne kupimy przy odświętnej kolacji, a zupełnie inne na zlot mechaników.