Cukierki, są różnokolorowe i możemy dobrać odpowiedni kształt, kolor i opakowanie cukierka, tak aby wykorzystać go do reklamowania własnej firmy. Cukierki reklamowe to rzecz spotykana dość powszechnie w marketingu publicznym. Aby odpowiednio dobrać reklamę promocyjną do wieku naszego klienta, należy skupić się na kolorze opakowania cukierków ( oczywiście logo i nazwa firmy zostaną niezmienne- rozmawiamy teraz o kolorystyce opakowania). Jeśli jesteśmy nastawieni na sprzedaż lalek dla dziewczynek, lub też przyrządów do włosów- oczywistym staje się to że opakowanie powinno być jaskrawych kolorów (na myśli mamy tu konkretnie jaskrawy róż, który jest uwielbiany przez małe księżniczki). Pamiętajmy że opakowanie musi przykuwać uwagę tak, aby poprzez tę małą dziewczynkę zyskać klienta w postaci jej mamy- która zacznie robić u nas częściej zakupy. Czyż to nie jest bardzo opłacalne? Mamy i Tatusiowie będą wychodzić z założenia że robiąc zakupy u nas nie dość że otrzymają produkt po który przyszli to jeszcze cukierki dla dziecka.