Promocja firmy niedużymi kosztami.

Reklama jest dźwignią handlu. Nie sposób nie zgodzić się z tą opinią. Jednak nie dla każdego dźwignia będzie dostępna. Szczególnie, jeżeli dana firma nie dysponuje finansami, pozwalającymi na jej stworzenie. Czy rzeczywiście trzeba mieć bardzo dużo pieniędzy, aby móc uruchomić jakiekolwiek działania marketingowe, dążące do zwiększenia zysków. To może się wydawać trudne do uwierzenia, ale nie. Prawidłowo przygotowana strategia reklamowa pozwala uzyskać oczekiwane cele przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Znakomitym przykładem takich metod są cukierki reklamowe. Na pewno kojarzycie jakieś cukierki reklamowe, z którymi spotkaliście się dotychczas. Szukać nie trzeba daleko ? krówki.

Krówki to bardzo popularne w Polsce słodycze reklamowe, mające wielu zwolenników. Niedrogie, smaczne, naturalne, pakowane w indywidualne opakowania, na których wykonujemy nadruki. Jak przedstawia się analiza kosztów na słodycze reklamowe typu krówki? Ile pieniędzy trzeba wydać, aby uzyskać około 20 kg takich cukierków? Analizując oferty różnych firm, z całą pewnością można stwierdzić, że średni koszt takich cukierków, liczony za jeden kilogram, to około 10 złotych. Przekłada się to na około 200 złotych netto za całe zamówienie na słodycze reklamowe typu krówki, które zechcemy zamówić do swojej firmy. Możemy także zdecydować się na inne cukierki reklamowe, które również wydają nam się potrzebne i skuteczne. Jednymi z takich są cukierki owocowe lub miękkie, typu toffi. Mają one najczęściej niższą cenę od innych, a przez to są chętniej zamawiane, zwłaszcza przez firmy z napiętymi bu

dżetami. Ostateczna decyzja na temat tego, jakie cukierki reklamowe warto wybrać dla siebie, powinna zostać podjęta po rozważaniu wszystkich za i przeciw, jakie dzięki nim możemy uzyskać. Warto również zdecydować się na skorzystanie z możliwości degustacji, przygotowanej przez producentów takich słodyczy. Wielu z nich wysyła darmowe próbki, dzięki którym każda zainteresowana firma może ocenić smak wybranych cukierków, a także to, jak się prezentują po wyjęciu z papierka. Wybierając w ten sposób słodycze dla swojej firmy, znacząco ograniczamy ryzyko że trafimy na takie, które nie będą nam odpowiadały nie tylko z powodu ceny, ale również jakości wykonania.

Brak komentarzy do wyświetlenia.