Jakie są dostępne formy promocji dla firm, wykorzystujące balony z nadrukiem? W tym artykule przedstawimy wam kilka propozycji, z których zawsze będziecie mogli skorzystać. Zacznijmy od tej, która jest najbardziej popularna. Jest nią ozdabianie wejść balonami reklamowymi w różnych kolorach. Oczywiście na wszystkich z nich powinny się znaleźć firmowe logotypy lub inne oznaczenia, które chcemy przedstawić swoim klientom. Co może nimi być? O tym dowiesz się w kolejnej części artykułu. Pierwszym i oczywiście najczęściej oraz najchętniej umieszczanym nadrukiem na balonach jest logotyp. Może on mieć postać jednokolorowego znaku graficznego o dowolnym kształcie. Z powodów technicznych, pole zadruku na balony reklamowe ma ograniczoną wielkość – zwykle ok 15×10 lub 20×15 cm. Zależy to od rozmiaru balony. Nadruk umieszcza się z boku i wykorzystuje do tego celu technikę sitodruku.